»V sodelovanju s festivalom Sonica pa iz Berlina prihaja letošnja rezidentka Shape platforme, eksperimentalna producentka Yantan Ministry.«
»Nicolas Jaar z navezovanjem na palestinske korenine njegove družine, Abdelwahed s tunizijskimi ritmikami in tradicionalnimi arabskimi glasbenimi formami, KMRU z vključevanjem terenskih posnetkov rodnega Nairobija v svoje ambientalne produkcije, poljska skladateljica Martyna Basta z rabo tradicionalnih poljskih instrumentov, kot so citre, Vietnamci Rắn Cạp Đuôi Collective s prepletom eksperimentalne elektronike in tradicionalnih zvokov, Francozi NZE NZE pa z vpeljevanjem tradicionalnih bojnih krikovi in zgodb bojevnikov iz srednjeafriškega ljudstva Fangov.«
»V idealnem scenariju bi želel videti ob 20. obletnici bogat tridnevni program s številnimi osrednjimi nastopajočimi.«
»V hipnotično robno polje percepcije zvoka.«
»Zvočnost, ki jo raziskuje festival, je le majhen, specifičen otok v umetnosti in družbi.«
»Občinstvo ni enovit, celosten organizem, še manj enako misleč in enako stoječ – v družbenem in socialnem smislu.«
»Drugače je poslušati glasbo kot del intenzivne vizualne instalacije ali pa kot glasbo, ki si jo daš v poslušanje doma in sama nosi neko zaokroženo celoto. Zanimivo je, da poslušamo in slišimo drugače, če v živo opazujemo koncert ali pa smo priča posnetku.«
»Občinstvo je pri nas tudi poznavalsko, nekateri v njem celo bolj od nas samih. Zato občinstva ne podcenjujemo!«
»Miksanje, komponiranje glasbe tudi kreativna manipulacija materiala v najbolj žlahtnem smislu, ki kot živ material ni nikoli (še) kot tak obstajal.«
»V glasbi, plesu ne 'pripadamo' sebi, ampak glasbi in plesu, pripadamo temu vmesnemu prostoru, ki se razpre med nami, ki ustvarjamo in poslušamo, motrimo, kar nastaja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju